مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

هیاهو و حواشی جالب انتخابات اتحادیه پوشاک تهران

انتخابات هیأت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران که از ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 29 مهرماه و همزمان با روز ملی صادرات در محل مجموعه ورزشی دوکوهه آغاز شده، با استقبال گسترده و پرشور این صنف بزرگ که حدود 11 هزار عضو فعال دارد، مواجه شده است.

به گزارش عصرایران، استقبال از این انتخابات به حدی است که عبور و مرور را در محدوده میدان سپاه و خیابان‌های طالقانی و پادگان ولیعصر (عج) با مشکل مواجه کرده است.
 
 این انتخابات که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود، از پرهیاهوترین انتخابات در میان اصناف تهران به شمار می‌آید.

ازجمله حواشی جالب این انتخابات جلوگیری از ورود اعضا با در دست داشتن لیست‌های انتخاباتی به داخل محل رأی‌گیری است.

یکی از اعضای این اتحادیه در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این مورد گفت: بیش از 60 کاندیدا برای حضور در این انتخابات تأیید صلاحیت شده‌اند و برخی از نامزدها نیز اقدام به ارائه لیست‌های 7 نفره کرده‌اند که برای سهولت در به‌خاطر سپردن اسم کامل کاندیداهای مورد نظر هر شخص بسیار مفید است، اما مسئولان برگزاری لیست‌ها را جلوی در ورودی از اعضا می‌گیرند.

وی افزود: این کار در انتخابات شورای شهر تهران نیز با وجود پایان مهلت تبلیغات در 24 ساعت مانده به برگزاری، سابقه نداشت و حتی رهبری معظم نیز از روی لیستی که همراهشان بود رأی دادند.

یکی دیگر از اعضا با بیان این‌که 16 سال است که ترکیب هیأت مدیره تغییر چندانی نداشته، افزود: امروز برخی از کارمندان اتحادیه اقدام به پخش برگه‌های تبلیغاتی اعضای فعلی هیأت‌مدیره کردند که از نظر من صحیح نبود و مانند بهره‌گیری از امکانات دولتی برای تبلیغ به‌منظور ابقای یک رییس‌جمهور است.

یکی دیگر از رأی دهندگان در تأیید این سخنان گفت: ایستادن مدیر داخلی اتحادیه در کنار افرادی که برگه‌های تبلیغاتی هیأت‌مدیره را پخش می‌کردند نیز صحیح نبود. وی افزود: برای بنده و برخی همکاران من پیامک‌های تبلیغاتی برخی نامزدها ارسال شده اما معلوم نیست شماره‌های تلفن‌های همراه ما از چه طریقی در اختیار فرستندگان قرار گرفته است.

توزیع شب‌نامه علیه یکی از کاندیداها در روزهای گذشته، برقراری ضیافت نهار برای اعضای اتحادیه در یکی از تالارهای نزدیک به محل برگزاری انتخابات با حمایت جمعی از نامزدها، پایین آوردن بنر تبلیغاتی یکی از کاندیداها از ساختمان مجاور اتحادیه و اهانت لفظی به یکی از نامزدها توسط طرفداران دیگر نامزدها از دیگر مشاهدات و شنیده های خبرنگار ما بود.

گفتنی است این انتخابات تا ساعت 5 بعدازظهر امروز (دوشنبه) ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد