مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

معرفی برگزیدگان مسابقات دانشجویی طراحی بافت پارچه و لباس در یزد

دومین دوره مسابقات سراسری دانشجویی طراحی بافت پارچه ، چاپ و لباس عصر دیروز در دانشگاه یزد با اعلام برگزیدگان این مسابقات به کار خود پایان داد.
دبیر برگزاری این مسابقات گفت : 150 طرح از 18 دانشگاه کشور در سه بخش طراحی بافت پارچه، چاپ و لباس به این مسابقات ارسال شده بود و در طی سه روز داوری 9 طرح برگزیده اعلام شد.
هادی زاده افزود :در رشته طراحی بافت تیم فطرس دانشگاه آزاد یزد به سرگروهی عاطفه مومنی ازندریانی ، تیم ترمه دانشگاه یزد به سرگروهی محسن غلامرضایی و تیم زنبق دانشگاه الزهرا به سرگروهی سحر محمد علی رستم آبادی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


وی افزود : در رشته طراحی چاپ مریم فرشته خو از دانشگاه الزهرا ، فریده عبادی از دانشگاه هنر تهران و کاملیا کولجی از دانشگاه علم و فرهنگ به ترتیب اول تا سوم شدند.
هادی زاده همچنین رتبه های اول تا سوم رشته طراحی لباس را به ترتیب تیم قاصدک دانشگاه الزهرا به سرگروهی مرضیه آقارضایی ، تیم مانی دانشگاه فنی شریعتی به سرگروهی زهرا بهزادی نژاد و تیم پرتال دانشگاه فنی شریعتی به سرگروهی زینب صنعت کاران اعلام کرد.
هادی زاده بالا بردن سطح دانش طراحی دانشجویان ، افزایش انگیزه و تمایل دانشجویان ، آشنایی طراحان با نیازهای بازار و صنایع نساجی و معرفی طراحان خلاق را از جمله اهداف این مسابقات ذکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد