مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مشکلات نساجی مازندران با وعده حل نمی‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وعده‌های دولت درخصوص مشکلات نساجی مازندران عملی نشده است، گفت:‌ من به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر می‌دهم که چرا با وجود گذشت سالیان زیاد و دستور رئیس جمهور برای رفع مشکلات این واحد صنعتی اقدام عاجلی نکرده‌ است.

به گزارش خانه ملت، سید هادی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات نساجی مازندران بسیار برجسته شده و وعده‌ها درخصوص رفع مشکلات آن کاملا بی‌اثر شده است، گفت: من به آقای غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر می‌دهم که چرا با وجود گذشت سالیان زیاد و دستور رئیس جمهور برای رفع مشکلات این واحد صنعتی اقدام عاجلی نکرده‌ است.


نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدتی نساجی مازندران درگیر سرمایه‌گذار خصوصی بوده افزود: اکنون سرمایه‌گذار خصوصی نیز این نساجی را با بار مشکلات فراوان به حال خود رها کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکر دیگری به غضنفری و شیخ‌الاسلام وزرای صنعت،‌معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص عدم پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کشور گفت: این کارگران بیش از ۳ ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند و با توجه به شرایط سخت زندگی و تورم ایجاد شده در اقتصاد کشور لازم است که اقدام عاجلی درخصوص رفع مشکلات آنان انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد