مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

دومین نمایشگاه مد و لباس اواخر دی‌ماه در اهواز برپا می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ، فرامرز احمدی‌نژاد اظهارکرد: پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه با حضور بیش از 150 واحد تولیدی پوشاک برپا شود. در نمایشگاه مد و لباس که سال‌گذشته برگزار شده بود، 105 واحد تولیدی پوشاک از سراسر استان حضور داشتند.

وی افزود: در حال حاضر اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق خوشه صنعتی پوشاک، اتحادیه و انجمن صنایع نساجی استان صورت گرفته است و واحدهای تولیدی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه امسال اقدام کنند.


رییس اتحادیه تعاونی پوشاک خوزستان عنوان‌کرد: مهمترین هدف این نمایشگاه تقویت تولیدکنندگان و تحقق شعار حمایت از تولید ملی و تمرکز سفارشات تولید پوشاک در استان است.

احمدی‌نژاد ادامه‌داد: ارایه طرح‌های جدید در زمینه تولید پوشاک مدارس، شناسایی ظرفیت‌های واحدهای تولیدی در زمینه طراحی، تولید و دوخت و توجه به نیازهای تولیدکننده و مصرف‌کننده از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی اظهارکرد: این نمایشگاه با همکاری اتحادیه پوشاک، صنایع نساجی، اعضای کمیته ساماندهی پوشاک و سازمان آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود. تولیدکنندگان دارای مجوز کار از وزارت صنعت و تجارت و تعاونی‌های پوشاک می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد