مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

خیمه سنگین چینی ها بر بازار چادر مشکی

کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بازار چادر مشکی در قبضه چینی است گفت:امیدوارم دولت با حمایت از صنعت نساجی جلوی مافیای واردات البسه را بگیرد چرا که این صنعت به دلیل عدم حمایت دولت در آستانه تعطیلی است.

کمال الدین پیرموذن درگفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، افزود: متاسفانه صنعت نساجی به دلیل عدم حمایت دولت در بازسازی  این صنعت نمی تواند حرف اول را بزند .

نماینده مردم اردبیل،نمین،نیروسرعین درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر سرمایه درگردش کارخانه های نساجی به منظور نوسازی این صنایع تامین شود صنعت نساجی می تواند درمقام رقابت با کشور چین و ترکیه برآید.

وی افزود: مجلس ازانجمن صنایع نساجی به منظور به کارگیری دانش نوین دراین صنعت و بررسی مشکلات این بخش درکمیسیون صنایع و معادن دعوت خواهد کرد.

پیرموذن از دولت خواست به جهت کثرت اشتغال درصنعت نساجی برای احیای این صنعت از طریق تزریق تسهیلات بانکی اقدام کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دلیل رتبه پایین صنعت کشورراسیاست های خصمانه استکبار جهانی وکم توجهی مسولین کشور دانست و افزود: امیدوارم با حمایت از صنعت نساجی جلوی مافیای خاص واردات البسه گرفته شود .

نماینده مردم اردبیل،نمین،نیروسرعین درمجلس درباره قیمت بالای خودرو ونوسانات قیمت دراین بازار گفت: دولت باید با پرداخت هرچه سریعتر تسهیلات به یاری صنعت خودرو بشتابد تا مانع افزایش قیمت ناشی از نوسانات بازار ارز شود.

وی با تاکید بر تزریق تسهیلات به بخش خودرو ادامه داد: مجلس بر عملکرد دولت نظارت دارد و هرگونه تخلف و افزایش بی رویه قیمت خودرو را از طریق مراجع زیربط مورد پی گیری قرار خواهد داد.

پیرموذن تصریح کرد: متاسفانه نقدینگی صنعت خودرو از سوی صاحبان برخی از واحدها به جای جذب درتولید صرف خرید سهام بانکها وسپرده گذاری دربانکهای خصوصی شده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که بهار صنعت و اقتصاد  خزان شده گفت:مجلس بر عملکرد دولت دربخش های مختلف اقتصادی به ویژه تعلل درحمایت از صنعت نظارت  ووظیفه دولت دراین راستا را با سوال از مسئولین گوشزد می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آفتاب دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ http://blogfa.blogfa.com

سلام بر مهندس میثم عزیز...
خوبی ؟؟؟؟چه عجب ؟؟کجایی بابا؟؟؟چه خبرا؟چیکار میکنی با خدمت سربازی؟؟؟؟؟
اوه ....چقدر سوال پرسیدم یهو!!!!!حالام بدو همشو جواب بده!!!
مر30 که اومدی بهم سر زدی میثم جان.
موفق باشی.

سلام
ای هستیم ممنون که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد