مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ایران صادرکننده نخ پتروشیمی پلی استر شد

کارخانه 66 هزارتنی تولید نخ POY مجتمع پتروشیمی تندگویان در نخستین هاب پتروشیمی ایران در بندر ماهشهر به طور رسمی در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش مهر،  این طرح جدید پتروشیمیایی با وجود مشکلات متعدد در تامین برخی از کالا و اقلام یدکی راه اندازی شده است و هم اکنون آزمایش محصولات نشان می دهد که محصولات پلی استر تولیدی از استاندارد بالای تجاری برخوردار هستند.
 
در حال حاضر یک خط تولید از مجموع هشت خط تولیدی نخ پتروشیمی پلی استر راه اندازی شده است و پیش بینی می شود با تامین برخی از کالا و تجهیزات مورد نیاز هفت خط تولید باقیمانده هم در مدار بهره برداری قرار بگیرد.
 
گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی حاکی از آن است که با راه اندازی کامل این طرح پتروشیمی در بندر ماهشهر، اولین محموله نخ پتروشیمی پلی استر ایران به بازارهای جهانی صادر شود. 
 
پیش بینی می‌شود با بهره برداری کامل از این طرح توسعه پتروشیمی تندگویان، جایگاه صنعت نساجی ایران از نظر تامین مواد اولیه بهبود یابد.
 
مجتمع پتروشیمی تندگویان از سال 1377 در مدار بهره برداری قرار گرفته که تاکنون 2 فاز توسعه ای برای آن تعریف شده است.
 
در فاز اول توسعه این مجتمع پتروشیمی تولید انواع گریدهای پلی اتیلنی و اسید ترفتالیک در دستور کار قرار گرفته است و در فاز دوم توسعه این مجتمع پتروشیمی تولید گریدهای مواد اولیه تولید بطری، پنبه مصنوعی، نخ نساجی و الیاف هدف گذار شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد