مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ارز دولتى به صنایع نساجى تعلق نمى گیرد

ارز دولتى در حرف به صنعتگران تعلق مى گیرد، اما در عمل چنین چیزى نیست، یا اگر هم داده شود، نحوه دریافت به صورتى است که مخارج جانبى گرفتن ارز، قیمت تمام شده را به نزدیک ارز آزاد مى رساند.یک تولیدکننده صنف نساجى  با بیان مطلب بالا اظهار کرد: تولید در صنعت نساجى ایران بسیار مشکل است. عشق و علاقه به این صنعت باعث ایجاد سماجت در ما براى مقابله با مشکلات مى شود.

 

وى گفت: کارخانه تولیدى ما براى تامین مواد اولیه خود احتیاج به پشم دارد که پشم داخلى جوابگوى نیاز ما نیست و کارخانه براى تامین مواد اولیه خود مجبور به خرید ازکشورهاى دیگر است که خود این امر همراه با مشکلاتى همراه است.وى تصریح کرد: شرایط ترخیص کالا از گمرک خیلى آسان نیست و حدود ۱۵ روز به طول مى انجامد تا مواد اولیه از گمرک به کارخانه واقع در شهرک صنعتى برسد.

 

او در پاسخ به این سوال مبنى بر وجود بانک و تسهیلات بانکى در شهرک هاى صنعتى گفت: در شهرک صنعتى نجف آباد اصفهان که مشغول فعالیت هستیم، بانک وجود دارد، اما هیچ گونه تسهیلات بانکى در اختیار تولیدکنندگان قرار نمى دهند. تولیدکنندگان در حال حاضر تنها از تسهیلات بانک ملى طبق سقف مشخص شده سالهاى قبل استفاده مى کند.



منبع این مطلب سایت ارانیکو می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد