مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

45 میلیون یورو ماشین‌آلات نساجی وارد کشور شد

مدیرعامل شرکت بولدوک پوشاک آسیا:
45 میلیون یورو ماشین‌آلات نساجی وارد کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بولدوک پوشاک آسیا گفت: 45 میلیون یورو ماشین‌آلات کارخانجات نساجی مازندران خریداری و وارد کشور شد و 80 تریلی دیگر از ماشین‌آلات نساجی در حال ساخت یا حمل ماشین‌آلات به کارخانجات نساجی مازندران است.
 


 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، شب گذشته بخش دوخت و دوز کارخانه شماره دو نساجی مازندران در قائمشهر در فضایی به مساحت 5 هزار و 500 مترمربع با تعریف اشتغال یک هزار و 400 بانوی آموزش‌دیده و آغاز به کار به طور رسمی راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت بولدوک پوشاک آسیا برنامه تولید با حداکثر ظرفیت، خرید ماشین‌آلات با بهترین برند اروپایی و انتخاب بالاترین تکنولوژی دنیا را سه شاخصه مهم در روند احیای کارخانجات نساجی مازندران عنوان کرد.

 رمضانعلی عموزاده افزود: پروژه‌های طرح و احیای کارخانجات نساجی توسط کارشناسان و سرمایه‌گذار ترک در دو بخش صنایع بالادستی شامل ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و چاپ و تکمیل در کارخانه نساجی شماره سه واقع در جاده نظامی قائمشهر و صنایع پایین‌دستی برای ایجاد خط دوخت طراحی شده است.

 وی با بیان اینکه برای ایجاد صنایع بالادستی تاکنون 132 میلیون یورو ال سی توسط سرمایه‌گذار خارجی گشایش یافت، افزود: این حجم سرمایه‌گذاری تاکنون در تاریخ کشور ما بی‌سابقه بوده است.

 عموزاده یادآور شد: 45 میلیون یورو ماشین‌آلات کارخانجات نساجی مازندران خریداری و وارد کشور شد و 80 تریلی دیگر از ماشین‌آلات نساجی در حال ساخت یا حمل ماشین‌آلات به کارخانجات نساجی مازندران است.

 وی کل سرمایه‌گذاری هولوسی بولدوک در روند احیای کارخانجات نساجی مازندران را تاکنون،55 میلیون یورو معادل 110 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: با اجرای کامل صنایع بالادستی با سرمایه 300 میلیارد تومانی، 2 هزار و 500 نفر مشغول به کار می‌شوند.

 این مسئول تولید 600 نوع لباس در این واحد صنعتی با 250 فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور را از برنامه‌های آتی این سرمایه‌گذار ذکر کرد.

 مدیرعامل واحد پوشاک کارخانجات نساجی مازندران ایجاد فرصت شغلی برای 3 هزار و 500 نیروی جدید را از برنامه‌های بعدی احیای کارخانجات نساجی عنوان کرد و اذعان داشت: با برنامه‌ریزی منسجم در مسیر تکمیل و راه‌اندازی کارخانجات نساجی مازندران، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی پوشاک جهان در قائمشهر راه‌اندازی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد