مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

اعتراض به اخراج نمایندگان کارگران نساجی به دستور مدیر عامل !

ایلنا: مازندران - دهها تن از کارگران نساجی مازندران با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پیگیر مطالبات خود و دیگر کارگران نساجی این شهر شدند.

به گزارش ایلنا از قائمشهرحضور این کارگران با دلجویی و دعوت به خویشتن داری!!! آیت الله معلمی همراه بوده است .

در این دیدار نماینده کارگران با درمیان گذاشتن مشکلات موجود از اخراج دو تن از نمایندگان کارگران نساجی توسط مدیرعامل این شرکت خبر داد و گفت : متاسفانه مدیرعامل کارخانه به جای حل مشکلات ، دونفر از نمایندگان کارگران را که پیگیر مطالبات بودند ، به اتهام اخلال در نظم عمومی اخراج کرد.

وی از برخورد دوگانه مدیریت کارخانه نساجی مازندران انتقاد کرد و افزود : اخراج دو نماینده کارگران در حالی صورت پذیرفت که وقتی ما جهت پیگیری مطالبات به مدیرعامل مراجعه میکنیم ، می گویند بنده استعفاء داده ام وکاره ای نیستم ولی همین شخص اکنون حکم اخراج کارگران را امضاء کرده است ! .

در این دیدار آیت الله معلمی با تاکید مجدد بر حل مشکل کارگران نساجی ، آنان را به خویشتن داری دعوت کرد و گفت : با توجه به شرایط پیش رو که دهه مبارک فجر و متعاقب آن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است . باید حد اکثر تلاشمان را برای هوشیاری و افزایش بصیرت بکار بندیم و البته باید استیفاء حقوق کارگران را از مجاری ذی صلاح مجدانه پیگیری نمائیم !!!!!

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به پیگیری مجدانه مطالبات معوقه کارگران قائم شهری افزود :سعی کنیم از هر گونه تنش جلوگیری شود وبا حفظ آرامش مطالبات معوقه را با جدیت پیگیری نمائیم.

در پایان این دیدار کارگران حاضر بر پیگیری مطالبات صرفا بر مدار قانون تاکید کرده و از نماینده مجلس خبرگان خواستند بازهم صدایشان را به مسئولان ارشد دولت برساند.

شایان ذکر است کارگران نساجی مازندران واقع در شهرستان قائم شهر ۱۸ ماه است که حقوق دریافت نمی کنند .

منبع:
http://ilna.ir/newstext.aspx?ID=234731
1390/10/22



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد