مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

با ورود هر کانتینر پوشاک به کشور 10 شغل نساجی از بین می رود

با ورود هر کانتینر پوشاک به کشور 10 شغل نساجی از بین می رود

اصفهان- دبیر انجمن صنفی کارفرمایان نساجی استان اصفهان گفت: با ورود هر کانتینر پوشاک یا مواد اولیه نساجی به کشور، 10 شغل در این صنعت از بین می رود.

با ورود هر کانتینر پوشاک به کشور 10 شغل نساجی از بین می رود

'مظفر چلمقانی'روز شنبه در نهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات،محصولات نساجی، چرم و صنایع وابسته اصفهان درگفتگو با ایرنا افزود:واردات بی رویه محصولات و مواد اولیه نساجی به کشور مهمترین معضل این صنعت است که باید برای حل آن هرچه سریعتر چاره ای اندیشیده شود.

وی بااشاره به اینکه این واردات بیشتر از چین صورت می گیرد،اظهار داشت:کشورهایی مانند تاجیکستان و ترکمنستان نیز در سالهای اخیر به جای تولید صرف پنبه به تولید نخ و الیاف روی آورده اند که نشان می دهد آنها نیز بیشتر به فکر اشتغالزایی برای مردم خود افتاده اند.

این کارشناس با اشاره به اینکه حجم بالایی از قاچاق کالا به ایران شامل انواع منسوجات است، گفت: تاکنون تلاشهایی در زمینه مبارزه با این پدیده صورت گرفته اما کافی نیست و باید بطور جدی تر با آن برخورد شود.

چلمقانی یکی از نیازهای اساسی کارخانه های نساجی ایران را نوسازی و بهسازی دانست و افزود: برخی از شرکتها و کارخانه های بزرگ نساجی کشور به دلیل عدم نوسازی دچار رکود یا ورشکستگی شده اند که باید در این زمینه امکانات و آموزشهای لازم را به آنها ارایه داد.

وی یکی از فواید برگزاری نمایشگاه نساجی را آگاهی مدیران و کارشناسان این صنعت باآخرین تحولات و دستاوردهای روز دانست و تصریح کرد:شاید یک مدیر فرصت مطالعه و کسب اخبار را در هر روز نداشته باشد اما می تواند با دیدن یکروزه این نمایشگاه در جریان آخرین اطلاعات قرار گیرد.

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان با خوب توصیف کردن کیفیت نمایشگاه اصفهان پیشنهاد کرد: این نمایشگاه بمنظور غنی و پربارتر شدن هر دو سال یکبار برگزار شود.

چلمقانی با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه نساجی تهران و کاشان در سه ماه گذشته گفت: با وجود کم بودن فاصله زمانی بین برگزاری این نمایشگاه ها، نمایشگاه اصفهان با حضور خوب شرکتها و کارخانجات نساجی برپا شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه لازم است در آن توجه بیشتری به بخش ماشین آلات، تجهیزات و فناوری های نوین موجود در بازار نساجی دنیا شود.

پنجمین نمایشگاه بین المللی و نهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی، چرم و صنایع وابسته تا 27 آذر ماه از ساعت 15 تا 21 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل تاریخی'شهرستان' برای بازدید عموم دایر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد