مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نقض دستور رئیس جمهور در ممنوعیت ورود کالاهای خارجی با تولید مشاب

نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس اتحادیه صادرکنندگان نساجی خبر داد:
نقض دستور رئیس جمهور در ممنوعیت ورود کالاهای خارجی با تولید مشابه داخلی

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صادرکنندگان نساجی گفت: علی رغم ابلاغ رئیس جمهور کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند، با روشهای مختلف وارد کشور می شود.

خبرگزاری فارس: نقض دستور رئیس جمهور در ممنوعیت ورود کالاهای خارجی با تولید مشابه داخلی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمود نبوی در سومین همایش صنایع نساجی، پوشاک و چرم ایران با بیان اینکه صنایع نساجی و پوشاک ایران طی 10 سال گذشته نزدیک به  4 میلیارد دلار صادرات داشته است، گفت: جامعه صنعت نساجی و پوشاک کشور از مسئولان قانون گذاری این درخواست را دارد که در تخصیص منابع صندوق توسعه ملی، این صنعت اشتغال زا و ارزآور را مدنظر قرار داده و همچنین از منابع مالی مرحله سوم طرح هدفمندی یارانه ها بودجه ای برای نوسازی و توسعه صنعت پوشاک اختصاص دهند.


وی با تاکید بر اینکه صنعت نساجی ورشکسته نیست گفت: درخواست فعالان اقتصادی این بخش از وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که در تدوین استراتژی صنایع به طور کلی و صنایع نساجی به طور خاص؛ کانون تمرکز و توجه برنامه ریزان و کارشناسان این وزارتخانه بر روی پوشاک قرار داده شود.

رییس هیأت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی گفت: به رغم ابلاغ دستورالعمل سازنده ریاست جمهوری مبنی بر ممنوعیت خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی آن وجود دارد؛ قسمت عمده این مناقصات از خارج از کشور به انحاء مختلف تامین می شود.
وی افزود: حمایت قوی و نظارت قدرتمند وزارت صنعت و معدن و تجارت در این بخش می تواند با تحریک بازار داخلی و رونق فضای کسب و کار، بخشی از مشکلات نقدینگی واحد ها را برطرف کند.
رییس هیأت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی، پوشاک و چرم ایران سپس به بیان دو خبر پرداخت که آن را ماحصل سیاستگذاری هیأت مدیره و تلاش های دبیراتحادیه دانست. او به طرح ارزیابی قدرت برند در نساجی و پوشاک اشاره کرد و افزود:این طرح یکی از تقاضاهای اصلی فعالان عرصه برند است و به همت همکاران ما در شرکت رهیافت برای اولین بار در این صنعت به اجرا در می آید.
نبوی همچنین از طرح تدوین استراتژی صادراتی نساجی و پوشاک خبر داد که با حمایت اتاق تهران و توسط دبیرخانه اتحادیه کلید خورده است.
در ادامه این مراسم، از صادرکنندگان نمونه و پیشکسوتان صنعت نساجی،پوشاک و چرم تجلیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد