مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

باز هم اعتصاب کارگران نساجی مازندران


کارگران نساجی مقابل استانداری مازندران عنوان کردند؛
حل مشکلات کارگران نساجی قائمشهر در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: کارگران نساجی قائمشهر امروز با حضور مقابل استانداری مازندران در آنچه که طولانی شدن مطالبات کارگران بعد از تعطیلی شرکت عنوان شد خواستار حل مشکلات شدند.

خبرگزاری فارس: حل مشکلات کارگران نساجی قائمشهر در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حدود 100 نفر از کارگران نساجی قائمشهر پیش از ظهر امروز در در خصوص عدم دریافت حقوق خود به مدت حدود یک سال، مقابل استانداری مازندران حاضر و خواستار حل مشکل خود شدند.


شرکت نساجی قائشمهر در سال‌های نه چندان دور یکی از واحدهای تولیدی نمونه کشور بوده است که به بهانه نوسازی دچار مشکل تعدیل نیروی انسانی و به مرور به تعطیلی بکشد.


به گزارش فارس، طی چند سال گذشته کارگران نساجی قائمشهر به دلیل آنچه که بلاتکلیفی و مطالبات‌شان گفته می‌شود بارها مقابل فرمانداری قائمشهر و استانداری مازندران حضور پیدا کرده‌اند.


در سفر اول دولت نیز به استان مازندران، مسئولان مازندرانی پیشنهاد احیای نساجی قائمشهر را به هیئت دولت پیشنهاد دادند که از زبان مدیران ارشد دولت این قول به کارگران داده شد که در آینده‌ای نزدیک موضوع احیای نساجی دنبال می‌شود. 


ورود سرمایه‌گذار ترک نیز به گفته یکی از کارگران نساجی قائمشهر که از ذکر نامش خودداری کرد حلال مشکلات نشد و مشکلات این کارگران که حدود دو سال حقوق نگرفتند و بیمه تامین اجتماعی نیستند، ادامه دارد. 


علی قدیری، معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با حاضر شدن در بین کارگران نساجی قائمشهر مقابل استانداری گفت: به دلیل بسته شدن ال سی‌ها، دریافت مطالبات کارگران طولانی شده است.


وی اذعان داشت: استانداری مازندران مسایل و مطالبات مربوط به کارگران نساجی قائمشهر را پیگیری می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد