مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

واکنش اتحادیه بنکداران پارچه به سخنان رییس سازمان مالیاتی

واکنش اتحادیه بنکداران پارچه به سخنان رییس سازمان مالیاتی
نساجی نیوز: نایب رییس اول اتحادیه‌ بنکداران پارچه تهران با بیان این‌که وضعیت بازار مانند روزهای گذشته است، گفت: مغازه‌های بنکداران پارچه هم‌چنان تعطیل است.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایسنا، محمدحسین رحیمی درباره‌ اظهارات عسگری ـ رییس سازمان امور مالیاتی ـ مبنی بر این‌که بنکداران پارچه بهانه‌جویی می‌کنند، اظهار کرد: حدود یک ماه پیش به عسگری نامه دادیم و خواستیم که به صنف ما برای اجرای مالیات بر ارزش افزوده پنج سال مهلت داده شود که نوشتند در اختیار ما نیست؛ حال می‌گویند که بیاییم مذاکره کنیم! ان‌شاء‌ا... این موضوع حل شود.
وی افزود: این‌که بنکداران پارچه بهانه‌جویی می‌کنند، نظر عسگری است؛ شما کف بازار بودید و دیدید، اگر اسمش بهانه‌جویی است، بنویسید بهانه است!
رحیمی تاکید کرد: درخواست ما پنج سال وقت برای آموزش است، مسوول مالیاتی باید بیاید و این وضعیت را برای خلق‌ا... روشن کند؛ اگر دقت ندارند، شرایط دیگر در اختیار ما نیست.
وی درباره‌ انتخاب 10 نفر نماینده از بین 800 ـ 900 نفر معترض که در مسجد ملک در بازار جمع شده بودند، اظهار کرد: این 10 نماینده در کنار رییس شورای اصناف کشور قرار است که به مجلس بروند، اما هنوز این نمایندگان انتخاب نشده‌اند.
نایب رییس اتحادیه‌ بنکداران پارچه تهران با تاکید بر این‌که 10 نفر نماینده معترضان توسط خود معترضان انتخاب می‌شوند، افزود: اتحادیه نیز همواره موضوع آموزش و مهلت خواسته شده را پیگیری می‌کنند.
از روز نخست ماه مبارک رمضان بنکداران پارچه در بازار تهران در اعتراض به اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد