مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تصمیم دولت، احیاء کارخانه نساجی مازندران است

تصمیم دولت، احیاء کارخانه نساجی مازندران است
نساجی نیوز: استاندار مازندران گفت: مشکلات و مطالبات کارگران و مجموعه کارخانه نساجی مازندران باید با همت همه مسئولان رسیدگی و مرتفع شود.
به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایسنا، "سید علی‌اکبر طاهایی" در جریان بازدید از روند احیای کارخانه نساجی مازندران، که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و "اکبری"، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان صورت گرفت، به تصمیم دولت نسبت به احیاء کارخانه نساجی مازندران، اشاره کرد و افزود: مشکلات کارگران و مجموعه کارخانه باید با همت همه مسئولان رسیدگی و مرتفع شود.
وی به بازدید و بررسی روند احیای کارخانه‌های نساجی مازندران توسط هیات اعزامی از سوی معاون اول رییس‌جمهور طی هفته‌های اخیر اشاره کرد و افزود: این گزارشها به معاون اول رییس‌جمهور برای پیگیری کار ارائه می‌شود.
بر اساس این گزارش، استاندار مازندران از سالنهای دوخت و دوز، آموزش دوزندگی و سالنها و سوله‌های در حال ساخت ریسندگی، بافندگی، رنگرزی، چاپ و تکمیل کارخانجات نساجی بازدید کرد.
نماینده عالی دولت در مازندران، همچنین پس از بازدید، طی نشستی با کارگران و نمایندگان آنان در محل فرمانداری قائمشهر، اعلام کرد: مطالبات بحق این کارگران باید به طور جدی پیگیری و پرداخت شود.
استاندار مازندران از کارگران نساجی مازندران نیز خواست تا علاوه بر پیگیری مطالبات قانونی خود، به مدیریت کارخانه به منظور رفع کاستیها و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت مجموعه، کمک کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد