مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تعرفه واردات پنبه صفر شد

مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع و معادن اعلام کرد:
تعرفه واردات پنبه صفر شد
نساجی نیوز: مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع و معادن اعلام کرد: با توجه به تلاش های فراوان و پیگیری های به عمل آمده در راستای حمایت از صنایع نساجی و پوشاک، پس از بحران بین المللی اخیر پنبه، تعرفه وارداتی این محصول به صفررسید.
به گزارش «نساجی نیوز»، مهدی اسلام پناه با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای مصوبه شماره 263351 ت 46174 مورخ 19 بهمن ماه سال جاری هیات وزیران، ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور تعرفه پنبه صفر شد.
وی با بیان اینکه تعرفه پنبه از عوامل تعیین کننده قیمت نخ و ریسندگی سیستم پنبه ای و تولیدات نساجی و پوشاک است، اظهار داشت: پس ازمذاکرات و پیگیری های فراوان وزیر صنایع و معادن و مدیران و مسوولان ذی ربط تعرفه این محصول به صفر تنزل پیدا کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به حذف تعرفه پنبه، مشکل واردات و همچنین افزایش قیمت پنبه که ناشی از بحران های بین المللی است تا حدودی برطرف گردد.
اسلام پناه با بیان اینکه تصویب نامه مذکور از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا است، افزود: سود بازرگانی پنبه وارداتی (5201 و 520000) صفر درصد تعیین می شود.
به گزارش «نساجی نیوز»، یکی دیگراز مهمترین مشکلات واحد های ریسندگی کشور محدودیت واردات پنبه از سایر نقاط جهان به جز تاجیکستان و ازبکستان است، که بنا بر اظهارات مسوولان اداره کل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع این موضوع نیز در دست بررسی است و به زودی این محدودیت برطرف خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد