مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

احیای نساجی مازندران تحقق وعده رئیس جمهور است

سرپرست فرمانداری قائمشهر:
احیای نساجی مازندران تحقق وعده رئیس جمهور است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قائمشهر گفت: رئیس‌جمهور احیا و نوسازی کامل کارخانجات نساجی مازندران را هدیه خود به مردم مازندران دانست که با احیای کارخانجات نساجی وعده رئیس‌جمهور محقق می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، علی پیرفلک شامگاه پنج‌شنبه در مراسم ورود نخستین محموله ماشین‌آلات کارخانه‌های نساجی مازندران، حماسه 9 دی را بی‌بدیل دانست و اظهار داشت: حماسه بی‌نظیر مردم در 9 دی 89 برای همیشه تاریخ، آمار فتنه‌گران را در هم پیچید.
وی با بیان اینکه وعده رئیس جمهور به مردم مازندران درباره احیا و نوسازی کامل کارخانجات نساجی مازندران وعده کوچکی نبود و همت و تلاش فراوانی را می‌طلبید، گفت: با ورود امروز ماشین‌آلات نساجی به قائمشهر وعده رئیس جمهور محقق می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مجموعه کارخانجات نساجی در 10 سال گذشته از شرایط بسیار نامناسبی در زمینه‌های ساختاری، سازمانی و نیروی انسانی و تولید برخوردار بوده است، افزود: با همت و پیگیری مجموعه ارکان نظام این طرح بزرگ ملی آغاز شده و به ثمر خواهد نشست.
پیرفلک با قدردانی از تلاش‌های عزت‌الله اکبری نماینده مردم قائمشهر، جویبار، کیاکلا و سوادکوه برای احیای دوباره کارخانه‌های نساجی مازندران تاکید کرد: در شرایط فعلی با توجه به عناد و هجمه کشورهای خارجی علیه ایران و بحث تحریم، اجرای این کار و طرح بزرگ جز با عزمی توانا و پیگیری شبانه‌روزی ممکن نبود.
پیرفلک خواسته دیرین مردم قائمشهر را احیا و نوسازی کارخانجات نساجی دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه نیروی انسانی نساجی باید با افق و نگاه وسیع‌تری به آینده نگریسته تلاش خود را برای نیل به آینده‌ای روشن مضاعف کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد