مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نخستین محموله ماشین‌آلات کارخانه‌های نساجی وارد قائمشهر شد

نخستین محموله ماشین‌آلات کارخانه‌های نساجی وارد قائمشهر شد

خبرگزاری فارس: نخستین محموله ماشین‌آلات کارخانه‌های نساجی مازندران حاوی دو دستگاه بویلر روغن داغ وارد قائمشهر شده و به سوله کارخانه نساجی شماره 3 انتقال یافت.


به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، مرحله نخست ورود ماشین‌آلات کارخانجات نساجی مازندران شامگاه پنج‌شنبه با حمل ماشین‌های مکمل ریسندگی، بافندگی و تکمیل چاپ و رنگرزی توسط سه تریلی و انتقال دستگاه‌ها به سوله کارخانه نساجی شماره سه واقع درجاده نظامی قائمشهر به انجام رسید.

مدیرعامل کارخانه نساجی مازندران در جمع خبرنگاران از خرید کامل سه خط ماشین‌آلات ریسندگی، بافندگی، تکمیل و چاپ کارخانه‌های نساجی مازندران خبر داد و گفت: مکمل این ماشین‌آلات از جمله مکمل رنگرزی نیز کاملا خریداری شد.
محمد‌باقر اعتماد مجموع ماشین‌آلات خریداری شده در قسمت ریسندگی را 40 دستگاه عنوان کرد و افزود: در خط ریسندگی 36 دستگاه ماشین رینک 1623 دوک با ظرفیت تولید 24 تن در شبانه‌روز خریداری شد.
وی تعداد دستگاه‌های خریداری شده خط بافندگی را با سه نوع بافت، 210 دستگاه ذکر کرد و گفت: ماشین‌آلات فوق ظرفیت تولید 50 میلیون متر پارچه را در سال دارند.
مدیرعامل جدید کارخانه‌های نساجی مازندران به خط تکمیل رنگرزی به سه گروه ماشین چاپ و پنج گروه ماشین رنگرزی با ظرفیت تولید 5 میلیون متر در سال اشاره کرد و تاکید کرد: ماشین‌آلات فوق از کشور آلمان خریداری شده و قابلیت افزایش تولید دستگاه‌ها تا 100 میلیون متر در سال نیز برآورد شده است.
وی ماشین‌آلات تکمیل چاپ را در دو نوع چاپ ساده و فلز عنوان و تصریح کرد: در ادامه قسمت ریسندگی و بافندگی و تکمیل و چاپ، ماشین‌های مکمل خریداری شده که دو دستگاه بویلر روغن داغ امروز توسط سه تریلی حمل و وارد قائمشهر شد و بویلرهای اصلی در هفته آینده به قائمشهر انتقال می‌یابند.
وی کل مبلغ تخصیصی برای خرید ماشین‌آلات را 132 میلیون یورو عنوان کرد و افزود: تمام ماشین‌آلات خریداری شده از بهترین و مشهورترین کمپانی‌های دنیا و آخرین نوع ماشین‌آلات صنعت نساجی اروپاست.
همچنین در این مراسم عزت الله اکبری، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و کیاکلا و نیز نماینده‌ای از سرمایه‌گذار ترک به اتفاق علی پیرفلک سرپرست فرمانداری قائمشهر حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد